2012. május 2., szerda

Trónok harca 5. epizód

Mekkora minőségbeli ugrás, ha egy epizódban nincs se Ros, se Shae, se felesleges csöcsök... ha kevesebb Dany lenne és netán végre KAPNÁNK EGY KIS SANSÁT, ISTENERDŐT, SER DONTOST ÉS VÉREBET, már egész jó lenne.

Viszont komolyan aggódom, hol van Ramsay? Neki még a vasemberek támadása előtt Deresbe kéne kerülnie. A Reedek kivágása is elég gáz, de Ramsay nélkül egyszerűen nem működik a dolog.

Renly meg nem fog hiányozni, akkora miscast volt, hogy a puszta jelenléte idegesített. Könyv!Renly egy vidám, pimasz, roppant jóképű férfi, ez meg egy ilyen nyamvadt kis izé béna szakállal...

1 megjegyzés:

  1. Ahogy én elnéztem Ramsay-t úgy teszik majd bele, hogy Roose küldi oda, legalábbis én ezt vettem le a hatodik rész párbeszédéből.
    Renlyt én sem sajnálom :D Szürnyű ripacs volt. És Danyt is jobban bírtam az első évadban. Viszont imádom, hogy Robb továbbra is szerepel, és még ez a Talisa vagy ki sem tudja elvenni a kedvem tőle ^^

    VálaszTörlés