2012. április 3., kedd

Trónok harca 2. évad 1-2. epizód (SPOILEREK)

Eddig két epizód (a második kiszivárgott).

Akiket imádok (színészi alakítás szerint): Tyrion, Joffrey, Balon, Yoren, Arya, Jorah, Jaime, Cat, Sansa, Davos, Varys, Cersei (végre belejött).
Akik WTF: Stannis, Mel, Ros, random kurvák mindenhol.
Ami zseniális: Tyrion alázza Janit, Balon alázza Theont, Jaime beszólogat Robbnak, Cersei felpofozza Pöcsfejet, Varys létezik és színen van.
Ami *facepalm*: szex a bordélyban, szex a hajón, szex a Festett Asztalon... belengetett csöcsökkel. Kisujj beszól Cerseinek. Hö mivan?
Amin sikítoztam az elragadtatástól:
Salla: Levágja az ujjaidat, erre beleszeretsz? Davos: <3
Illetve Davos: "Stannis is my God"

De Stannis kurvanagy miscast. Kezdettől éreztem, de esélyt akartam adni neki. Hiába, olvasás közben Mark Strongot látom magam előtt, de erre a pasira nem igaz, hogy "pure iron, black and hard, but brittle, as iron gets... he will break before he bends". És mi ez a megdugom Melt a Festett Asztalon izé? Meg hogy Mel: "én tudok neked fiút szülni"? Gyilkos árnyékot vaze, azt tudsz, de szegény nem egészen arra számít.

Na mindegy, legalább Salla Stannis/Davos shipper.

A Janos Slynthes részen könnyesre röhögtem magam, Tyrion arc, Bronn is.

4 megjegyzés:

  1. Stannis és Melissandre d*gnak??? WTFFFF Pont Stannis a sziklaszilárd erkölcsű?

    VálaszTörlés
  2. Hát, valahogy a könyvben is összehozták az árnyorgyilkosokat, de könyörgöm, ne így... mindig úgy képzeltem, hogy Mel kb. megerőszakolja vagy valami bájitalt ad neki... Stannis nem az a fajta, aki csak úgy minden nélkül félrekúr. Max. Davosról álmodozik titkon, de ha még valamivel beljebb lenne a szekrényben, nár Narniában találná magát.

    És hol van Shireen meg Patchface?

    VálaszTörlés
  3. A Jaime Robb részt én is imádtam :D De egyre távolodunk a könyvtől ahogy nézem. Shireent én is hiányoltam :)
    Viszont a Craster házában játszódó részek is csöppet másmilyenek lettek, mint a könyvben, viszont ott nem bántam. Tetszett ez a verzió is, meg a könyvbeli is.
    A második évadban mindenkinek nagy lett a szája :D Mindenki fikáz mindenkit.
    És amin még nagyon kiakadtam... Miért hívják Ashát Yorának vagy minek? Olvastam, hogy állítólag azért, mert így könnyebb a nézőnek megkülönböztetni Oshától, na de könyörgöm, ez mekkora gyökérség már :S

    VálaszTörlés
  4. Pláne, hogy Osha neve el se hangzott, és az egyszeri néző úgyis Tonksként fogja emlegetni.

    VálaszTörlés